404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
اعزام گروه های جهادی قرارگاه توانمند سازی محرومین وفاق سبز علوی در روستاهای باغچه و اسلام آباد جلیل بخش سپیدار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ریاست ستاد – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

اعزام گروه های جهادی قرارگاه توانمند سازی محرومین وفاق سبز علوی در روستاهای باغچه و اسلام آباد جلیل بخش سپیدار استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور ریاست ستاد

در مورخ ۹۹/۱۱/۱۱ همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ؛ با حضور دکتر محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور اعضای قرارگاه جهادی وفاق سبز علوی در روستاهای باغچه و اسلام آباد جلیل بخش سپیدار استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافته و اقدامات زیر انجام گردید:
-تقدیر از ۷ خانواده معظم شهدا
-اهداء ۷ فقره جهیزیه به نوعروسان نیازمند
-افتتاح مسجد امام خامنه ای در روستای اسلام آباد جلیل با مشارکت سپاه استان
-افتتاح ۲۸ واحد مسکونی و تحویل به ایتام و مستمندان با مشارکت کمیته امداد استان
_آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد با همکاری ستاد دیه استان
-اهداء ۲۰۰ پک بهداشتی و فرهنگی به روستاییان
دکتر محسن رضایی گفت: گام دوم انقلاب، هنگامه مبارزه با محاصره اقتصادی و فرهنگی است. مبارزه با نفوذ، اقتصاد لیبرالی، تولید عقب افتاده، کشاورزی سنتی و فقر و فساد و تضاد طبقاتی است. شما جوانان انقلابی مبارزان جنگ اقتصادی و فرهنگی هستید که باید در رویارویی با مسائل آزموده شوید. عرصه مدیریت کشور به آموزش هدفمند شما برای مبارزه در جبهه‌های آتی، نیازمند است. شما باید در آبادانی منطقه خود و در جای جای ایران نقش آفرین باشید و در این راه مردم و به ویژه شما جوانان تکیه گاه و پشتوانه انقلاب برای پیشرفت کشور هستید.
رئیس ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور در مراسم افتتاح مسجد حضرت زهرا(س) در روستای باغچه جلیل گفت: در روزهای انقلاب و در سالهای دفاع مقدس، خدا وقتی به ما یاری رساند که مردم به راه افتادند و نصرت الهی را دیدیم. در مبارزه با فقر هم دولت و مردم باید با هم حرکت کنند. این کار سخت تر از آزادکردن خرمشهر نیست. برای بیرون کردن تورم و گرانی، همه منابع را در اینجا داریم. در همین منطقه شما، کوه ها و منابع آبی فراوان، معادن غنی و طبیعتی با گیاهان دارویی یک مزیت است همین جنگل های بلوط که متاسفانه در معرض خطر است، ثروت و سرمایه شما زاگرس نشینان است.