404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
امیر حسین رستمی: هر كجا كه كمبودي براي رفع محرومیت وجود داشته موسسات خيريه نقش موثر و سازنده اي ایفا کرده اند – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

امیر حسین رستمی: هر کجا که کمبودی برای رفع محرومیت وجود داشته موسسات خیریه نقش موثر و سازنده ای ایفا کرده اند

?قرارگاه جهادتوانمندسازی در روستای عزیزی(زی زی) لوداب از توابع استان کهگیلویه و بویر احمد باحضور مدیرعامل ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ،مدیرعامل صندوق کارآفرینی امیداستان ومسئولین منطقه ای ومردم افتتاح شد.
هدف تشکیل این قرارگاه ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی وحمایت معیشتی از اهالی منطقه است. همچنین دراین آئین ۷فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر۴۹میلیون تومان در قالب ۱۴ قلم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به نوعروسان اهدا شد.
بعد از اقدامات موفق ستاد جهاد توانمند سازی در چند روستا برای اشتغال زائی، این قرارگاه نیز در این روستا برای ایجاد روستای بدون بیکار شروع به فعالیت کرد.
امیرحسین رستمی مدیرعامل ستاد جهاد توانمند سازی هدف از افتتاح این قرارگاه راتوانمندسازی وتوسعه روستایی با محوریت ایجاد اشتغال و پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و همچنین حمایت معیشتی از اهالی منطقه با محوریت ایجاداشتغال عنوان کرد.
رستمی مدیرعامل ستاد در آیین افتتاح این قرارگاه با بیان خدماتی که تاکنون در کمک به محرومان و مستضعفان در کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است اظهار کرد: ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور فارغ از همه گیر و بندهای اداری و گوش به فرمان مقام معظم رهبری به کمک محرومین استان شتافته است.
رستمی افزود: با کمک بنیادمسکن، بهزیستی، صندوق کارآفرینی امید، سپاه فتح و کمیته امداداستان به دنبال کارآفرینی در این منطقه هستیم و چون کار برای خداست هیچ موقع بن‌بستی وجود ندارد.
وی گفت: کمکهای موسسات خیریه ، اقدامات خیرخواهانه و حل مشکلات اقتصادی مردم و رفع نیازهای آنان بخصوص در مناطق محروم، انقلاب را ریشه دار می کند.
وی در ادامه با تبریک آغاز زندگ مشترک ۲۵زوج زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی با حمایتهای بنیاد وفاق سبز علوی بیان کرد: ازدواج موجب تسری سلامت روح و روان در جامعه می شود.
رستمی در مراسم اهدا این جهیزیه ها گفت:در جامعه بنیادها و موسسات خیریه کشور بخوبی توانسته اند هر کجا که کمبودی برای تامین اعتبار وجود دارد نقش موثر و سازنده ای داشته باشند.دراین آئین ۷فقره جهیزیه با اعتباری بالغ بر۴۹میلیون تومان در قالب ۱۴ قلم با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان به نوعروسان اهدا شد.
رستمی گفت: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور در قالب قرارگاه ستاد جهاد همواره با کمیته امداد این استان در زمینه اجرای طرح ‌ها و برنامه ‌های مختلف برای مددجویان زیر پوشش همکاری دارد.
رستمی افزود: اکنون اقدام های مهم و مؤثری از سوی این بنیاد برای کمک به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
وی ابراز داشت: برخی از این اقدام ها شامل اجرای طرح های اشتغالزایی، اهدای جهیزیه، ارائه خدمات درمانی، ساخت مسکن،ساخت مدرسه و اعزام به مشهد مقدس در قالب اردوهای زیارتی است.
?در این مراسم آقای مبشری مدیرکل کمیته امدادکهگیلویه وبویراحمد و آقای حسن‌پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان نیز سخنرانی کردند.