404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
پیام دکتر محسن رضائی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارمین سال تاسیس ستاد جهاد توانمند سازی – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

پیام دکتر محسن رضائی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر و چهارمین سال تاسیس ستاد جهاد توانمند سازی

دکتر محسن رضایی همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر و همچنین چهارمین سال تاسیس ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

سوم خرداد یادآور حماسه سازی ها و ایثارگری های رزمندگان جان برکفی است که در راه دفاع از کیان نظام اسلامی از جان و مال خود گذشتند.

غرورآفرینان ایران اسلامی با توکل بر خداوند و اعتماد و اطمینانی که به نصرت الهی داشتند و آن را از لِسان و چهره پر از امید و آرامش حضرت امام خمینی (ره) به ودیعه گرفته بودند، با همدلی، برگی دیگر به اوراق زرین و پرافتخار کشور افزودند و خرمشهر را با نثار خون عزیزترین مردانِ مرد این مرز و بوم از دشمن بعثی پس گرفته و آن را به مام میهن بازگرداندند.

امروز و در حالی که دشمن ناامید از تجاوز به این آب و خاک و همآوردی نظامی با ایران اسلامی، با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، عملیات گسترده روانی و هجمه تبلیغاتی به مواجهه با انقلاب اسلامی برخاسته است، بازخوانی و مرور حماسه های بزرگ و غرورآفرین همچون فتح خرمشهر می تواند به عنوان الگویی ماندگار در پیش روی جوانان ما قرار گیرد و پایداری و استقامت ملتی بزرگ را در ذهن جهانیان زنده نماید. در مقطع کنونی که جنگ اراده‌ها بین ملت بزرگ ایران و آمریکای جهانخوار در گرفته، آینده ثابت خواهد کرد که اراده ملت ایران شکست ناپذیر است.

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ۱۴ خرداد ۱۳۸۲ به مناسبت چهاردهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) در اجتماع بزرگ عزاداران امام ایراد فرمودند که ” بزرگترین مبارزه با آمریکا، خدمت به این مردم است. هرکه مى‏خواهد با آمریکا مبارزه اساسى کند، باید به این مردم خدمت کند”

امسال تقارن سالروز حماسه پرافتخار سوم خرداد با روز قدس شریف و تاسیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور را به فال نیک می گیریم. در چنین روزی در سال ۹۵ ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور با شعار محرومیت زدائی توسط محرومین، خیریه ای شد برای خیریه ها تا در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب و هدایت و حمایت از موسسات خیریه و خدمت به مردم مستضعف در مناطق محروم این مرز و بوم، با آمریکا و دشمنان این ملت مبارزه ای واقعی را به نمایش بگذارد.

اینجانب بعنوان یکی از سربازانی که در آزاد سازی خرمشهر نقش ایفا کرده ام اعتقاد دارم که امروز اهمییت مبارزه با فقر و بیکاری کمتر از آزاد سازی خرمشهر نیست و بر همین اساس نیز ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور در این روز بزرگ برای این که بتواند به کمک محرومین بیاید و پشتیبانی از خیریه ها را در دستور کار قرار بدهد تاسیس شد.

بنده و تمامی دست اندرکاران این ستاد برآنیم با کمک خیریه ها و سایر سازمان ها و نهادهای مرتبط با امر محرومیت زدائی بتوانیم به مردمی که ما نیازمند کمک به آن ها هستیم خدمتی در خور شان این عزیزان ارائه کنیم تا ان شاء الله مورد رضایت پروردگار متعال و تائیدات حضرت بقیه الله

(ارواحنا فداه) و نائب برحقش قرار بگیرد.

ان الله کان علی کل شی شهیدا

 

 

دکتر محسن رضایی

ریاست ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور