404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
اجرایی شدن قرارداد مشارکت مجتمع نیکوکاری رعد در تکمیل منازل دالاهو و سرپل ذهاب – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

اجرایی شدن قرارداد مشارکت مجتمع نیکوکاری رعد در تکمیل منازل دالاهو و سرپل ذهاب

با اعزام نمایندگان مجتمع رعد به شهرستان‌های دالاهو و سرپل ذهاب و بازدید از منازل مددجویان معرفی شده، گام نخست از اتمام پروژه ۳۵ واحدی شهرستان‌های مذکور با پرداخت قسط اول به مورد اجرا گذاشته شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد ؛ تیم اعزامی به منطقه، مرکب از سید قاسم لواسانی نماینده هیأت امنا و مسؤول کمیته امداد‌رسانی و رضا سخن‌سنج مسؤول دبیرخانه کمیته امداد‌رسانی با ۲ روز اقامت در شهرستان‌های محل مأموریت، از منازل ۱۶ واحدی منازل شهرستان دالاهو و ۱۹ واحدی شهرستان سرپل ذهاب بازدید کردند و براساس واقعیت های موجود مقرر شد،  گزارش نهایی با تجدید نظر در گزارش‌های تهیه شده قبلی در اسرع وقت تنظیم و ارایه شود. همچنین به منظور پیشبرد پروژه‌های در حال ساخت ۲ فقره چک قسط اول قرارداد به مبلغ ۷۲۰ میلیون ریال به ناظر اجرای پروژه پرداخت شد.

براساس این گزارش در ادامه همکار‌های مجتمع رعد در کمک به هموطنان زلزله‌زده استان کرمانشاه و در پی تقاضای کتبی مسؤولان کمیته امداد شهرستان های دالاهو و سرپل ذهاب، پروژه مشارکت در تکمیل منازل مددجویان شهری و روستایی به تعداد ۳۵ واحد مسکونی با اعتباری معادل ۲ میلیاد و ۴۰۰ میلیون ریال مورد موافقت قرار گرفت و مقرر شد، این اعتبار در مدت زمان ۲ ماه برای تکمیل منازل مددجویان اختصاص پیدا کند.

شایان ذکر است با اجرایی شدن این ۲ قرارداد شماره منازلی که در زلزله استان کرمانشاه توسط گروه همیاران بحران و مجتمع رعد تکمیل خواهد شد به عدد ۱۳۸ دستگاه و مصرف اعتباری معادل  ۸ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال بالغ می‌شود.