404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
نشست هماهنگی ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور با سازمان های دولتی در امرمحرومیت زدایی به منظور ایجاد نمایشگاه جهاد توانمند سازی جهت ارائه دستاورد های خدمت رسانی به مناطق محروم و تعامل با موسسات خیریه مورخ 98/7/2 برگزار شد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

نشست هماهنگی ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور با سازمان های دولتی در امرمحرومیت زدایی به منظور ایجاد نمایشگاه جهاد توانمند سازی جهت ارائه دستاورد های خدمت رسانی به مناطق محروم و تعامل با موسسات خیریه مورخ ۹۸/۷/۲ برگزار شد.

این جلسه که به ریاست امیرحسین رستمی مدیرعامل ستاد تشکیل شد ، در ابتدا مدیرعامل ستاد ضمن عرض خیر مقدم به دستگاه های اجرایی و معرفی ستاد جهاد، دستور این جلسه را با موضوع برپایی نمایشگاه خود کفایی ،توانمند سازی مناطق محروم ، انتقال تجارب ، برطرف نمودن مشکلات موسسات خیریه ، معرفی تسهیلات و امکانات به مردم و نیازمندان و گزارش عملکرد به عموم افراد جامعه از تلاش های انجام شده اعلام نمودند.
در این جلسه که نمایندگانی از
۱_بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
۲_ وزارت کارتعاون و رفاه اجتماعی
۳_سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
۴_ ارتش جمهوری اسلامی ایران
۵_ سازمان بهزیستی
۶_ کمیته امداد امام خمینی
۷_محرومیت زدایی آستان قدس،
۸_سازمان امور مالیاتی
۹_سازمان اوقاف و امور خیریه
۱۰_ بنیاد علوی
۱۱_ اتاق بازرگانی ایران
۱۲_سازمان تامین اجتماعی
۱۳_شبکه ملی موسسات نیکوکاری
۱۴_صندوق کارآفرینی امید
حضور داشتند.ضمن ارائه گزارش عملکرد سازمان مربوطه به نکات ونقطه نظرات خود در رابطه با فعالیت ها و ماموریت های این ستاد و شیوه های اجرائی برپایی نمایشگاه را بیان نموده و اعلام آمادگی نمودند.

 در ادامه مهندس ستاری عضو هیئت مدیره ستاد نیزتوجه بیشتر سازمان ها به خیریه ها و جذب مشارکت های مردمی را خواستار شدند

 سپس مهندس قلیچی معاون همکاری ملی ستاد نیز اهداف این نمایشگاه از قبیل معرفی ظرفیت های توانمند سازی، تسهیل ارتباط ستاد با سازمان ها و خیریه ها را خدمت اعضای جلسه بیان نمودند.

در نشست هماهنگی ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور با دستگاه های اجرایی موارد اساسی ذیل مورد بحث و گفتگو قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

۱_ برپایی نمایشگاه با حضور سازمان ها ، نهاد ها و موسسات خیریه در مصلی امام خمینی ، دی ماه صورت پذیرد.

۲_تشکیل شورای سیاستگذاری و برگزاری نشست های تخصصی در امر محرومیت زدایی و اطلاع رسانی

۳_جلوگیری از موازی کاری ها بر اساس قانون

۴_تعیین و تکلیف صدور مجوز خیریه ها بر اساس قانون

۵_ تشکیل پایگاه نهاد ها و خیریه ها

۶_تعیین نقش خیریه ها و نهاد ها در نمایشگاه