404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
شصت وسومین جلسه هیئت مدیره ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور به ریاست دکتر محسن رضایی مورخ 98/3/27 برگزار شد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

شصت وسومین جلسه هیئت مدیره ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور به ریاست دکتر محسن رضایی مورخ ۹۸/۳/۲۷ برگزار شد.

در این نشست که به ریاست دکتر محسن رضایی تشکیل شد آقایان: دکتر مبلغ نائب رئیس هیئت مدیره ،امیر حسین رستمی مدیرعامل، ستاری عضو هیئت مدیره، کسا عضو هیئت مدیره ،دقیقی عضو هیئت مدیره،باقری بازرس هیئت مدیره و رحمتی دبیر هیئت مدیره و دکتر شهبازی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مسکن ساز، جمعی از خیرین مسکن ساز کشور به عنوان مهمان در این جلسه حضور داشتند.

 در ابتدا جلسه امیر حسین رستمی مدیرعامل ستاد از عملکرد قرارگاه های مناطق سیل زده کشور ،اعزام گروه های جهادی قرارگاه موج الحسین به روستای بردیه استان خوزستان و همچنین بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان در ۶ روستای هدف این ستاد با مشارکت موسسات خیریه گزارشی را به اعضای هیئت مدیره و ریاست ستاد ارائه کردند.

 سپس سید اکبر کسا عضو هیئت مدیره طرح پیشنهادی در خصوص قانون جامع حمایت از خیریه ها را تشریح کردند و از تمرکز به موضوع اشتغال روستایی و احیا آن با مشارکت صندوق کارآفرینی امید کشور در مناطق سیل زده با همکاری قرارگاه غدیر اشاره نمود در ادامه نیز گزارشی از بررسی ۵۰۰ طرح های کارآفرینی توسط خیریه علی ابن ابیطالب خرمشهر و تکمیل وضعیت اطلاعات آماری مسکن مناطق محروم خرمشهر و آبادان به اعضای هیئت مدیره و ریاست ستاد ارائه کردند.

 در ادامه نیز دکتر شهبازی عضو هیئت مدیره مجمع خیرین مسکن ساز کشور از اقدامات این مجموعه در خصوص بازسازی منازل سیل زده خبر دادند و اشاره نمودند این ظرفیت در ستاد وجود دارد تا باهمکاری موسسات خیریه و قرارگاه های استانی گامی محل در توسعه مسکن روستایی و مناطق محروم کشور برداشته شود

 دراین جلسه دکتر یار محمدی و مهندس گودرزی از مدیران موسسه خیریه طلوع صبح خورشید از تولید و ساخت بازی کامپیوتری آخرین نبرد که به روایت مدافعین حرم و نابودی رژیم صهیونیستی می پردازد توضیحاتی به اعضای هیئت مدیره و ریاست ستاد ارائه کردند. همچنین مقرر شد تیم فناوری و ارتباطات ستاد(IT) به بررسی این بازی کامپیوتری جهت تولید و عرضه آن اقدام نماید.

 سپس دکتر محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور به ایراد سخنرانی پرداختند: ایشان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت اعضای خیرین مسکن ساز کشور در امداد رسانی به سیل زدگان خاطر نشان کردند که ساخت مسکن و توسعه روستایی امری ضروری در معقوله توانمند سازی می باشد که باید به طور جد به آن رسیدگی شود ریاست ستاد جهاد در ادامه صحبت های خود گفتند: سازمان های مردم نهاد و خیرین و شرایط تحریم میتوانند کمک حال خوبی برای دولت باشند و بن بست ها را با تعامل یکدیگر از سر راه بردارند.

 در آخر دکتر رضایی یادآور شدند که خیرین و موسسات خیریه نباید اهالی مناطق سیل زده استان های لرستان و خوزستان را در فصل تابستان فراموش کنند و با اقدامات خود مرهمی بر آلام این عزیزان باشند.