404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
بازدید دکتر محسن رضایی ریاست ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور از موسسه نیکوکاری بنیاد دانش – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

بازدید دکتر محسن رضایی ریاست ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور از موسسه نیکوکاری بنیاد دانش

بازدید دکتر محسن رضایی ریاست ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور از موسسه نیکوکاری بنیاد دانش

این بازدید توسط ریاست ستاد دکتر رضایی و امیر حسین رستمی مدیرعامل به همراه رئیس برنامه ریزی و پژوهش مرتضی غفاری ٬ محسن خبیر مدیر فناوری و اطلاعات ستاد (IT) و حمیدرضا دُرانی‌ رئیس

روابط عمومی و امور رسانه‌ صورت گرفت.

در ابتدا جناب آقای مهندس شرافت مدیرعامل بنیاد دانش طی خوش آمد گویی و خیرمقدم به آقای رضایی و هیئت همراه گزارشی از عملکرد مجموعه و اقدامات آن را ارائه کردند در ادامه این بازدید جناب آقای دکتر محسن رضایی ریاست ستاد در بیاناتی عنوان نمودند آنچه که این بنیاد را در امر خیر متمایز می سازد، نهادینه کردن نگاه تخصصی به مقوله حمایت از کودکان محروم ، آموزش و توانمند سازی آنان است. ریاست ستاد یادآور شدند بایست اعتماد به نفس و ایجاد روحیه ی کارآفرینی و خلاقیت را در دانش آموزان تحت پوشش خود تقویت کند. تا بتوانند در کشور نوآوری به وجود بیاورند.

در آخر امیر حسین رستمی مدیرعامل ستاد از زحمات ارزشمند این مجموعه تقدیر و تشکر کردند و خاطرنشان کردن که حمایت های ستاد از خیریه ها تقویت خواهد شد و دستور کار این مجموعه قرار دارد.

در این بازدید سامانه اتوماسیون جامع خیریه ها( درگاه امید) توسط واحد فناوری و اطلاعات ستاد برای این موسسه نیکوکاری راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت. که از طریق این سامانه، موسسات خیریه، با به اشتراک گذاری اطلاعات مددجویان، امکان ارجاع مددجویان به موسسات دیگر را خواهند داشت. گزارش گیری از خدمات ارائه شده به مددجویان از دیگر مزایای این سامانه است.

۹۷/۹/۵