404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
انعقاد تفاهمنامه همکاری ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر کشور – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

انعقاد تفاهمنامه همکاری ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر کشور

نود و چهارمین جلسه هیئت مدیره ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ ۹۹/۸/۵ برگزار شد.

در این نشست که به ریاست آقای رستمی مدیرعامل ستادبرگزار گردید، آقایان:دکتر شیرکانی مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان ، کشاورزان و عشایر کشور،کسا عضو هیئت مدیره و سالاری کیا عضو هیئت مدیره، رحمتی دبیر هیئت مدیره حضور داشتند.

در ابتدای این نشست آقای رستمی مدیرعامل ستاد ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز امامت حضرت مهدی (عج) گزارشی از اقدامات ستاد جهاد در رابطه با توسعه روستایی و محرومیت زدایی تشریح کردند ایشان عنوان نمودند: استفاده از ظرفیت ها و توانمند ی های مشترک و برداشتن گامی مثبت در راه توسعه و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به اقشار زحمتکش جامعه امری ضروری است که باید به آن توجه کرد.

در ادامه نیز دکتر شیرکانی از اعلام آمادگی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان برای همکاری ویژه با ستاد استقبال نمودند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر عنوان کرد : صندوق خود را موظف به توسعه پوشش بیمه‌ای در جهت تعمیم جامعه هدف به بیمه فراگیر افراد غیر مزد بگیر می‌داند.

سپس آقای کسا عضو هیئت مدیره ستاد نیز به تشریح تعامل قرارگاه های استانی و موسسات خیریه با بیمه اجتماعی کشاورزی پرداختند و خاطرنشان کردند برای تحقق این موضوع باید نگاه جهادی و اعتقادی به این امر داشت. و با نگاه غیر انتفاعی باید عمل کرد.

در ادامه مهندس سالاری کیا عضو هیئت مدیره ستاد به موضوع حمایت از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و تخصیص اعتبارات و بودجه ویژه از سوی مجلس شورای اسلامی در سال آینده اشاره کردند.

همچنین مقرر گردید ۳۰۰۰۰ بیمه عمر و آتیه برای روستاییان مناطق محروم به صورت رایگان در اختیار ستاد جهاد توانمند سازی قرارگیرد.

درآخر جلسه نیز تفاهمنامه ای با موضوع ایجاد هم افزایی و همکاری فی مابین در توسعه ، تعمیم و گسترش پوشش بیمه اجتماعی به منظور برخورداری از خدمات ، مزایا و تعهدات بلند مدت برای اقشار پرتلاش و زحمت کش کشاورز و روستایی در مناطق محروم منعقد شد.