404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
هجدهمین نشست ستاد پشتیبانی مردمی یمن به ریاست دکتر محسن رضایی با حضور اعضا و مسئولین عضو به میزبانی ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ ۹۸/۱۰/۸ برگزار شد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

هجدهمین نشست ستاد پشتیبانی مردمی یمن به ریاست دکتر محسن رضایی با حضور اعضا و مسئولین عضو به میزبانی ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ ۹۸/۱۰/۸ برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر محسن رضایی برگزار گردید، ابتدا امیرحسین رستمی دبیر ستاد پشتیبانی مردمی یمن دستور جلسه را با موضوع دور جدید کمک رسانی به این کشور در حوزه سلامت و خودکفایی با همکاری سایر سازمان ها اعلام نمودند، در این نشست که آیت الله اختری ریاست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، ابراهیم الدیلمی سفیر کشور جمهوری عربی یمن، امیرحسین رستمی دبیر ستاد مرکزی، عباس حیدر ‌دبیر کمیته مالی، اداری و پشتیبانی ، دکتر شفیعی قائم مقام سازمان داوطلبان هلال احمر ، دکتر زیوری ریاست بنیاد پزشکان بدون مرز، معصوم زادگان نماینده سازمان صدا و سیما حضور داشتند در خصوص جمع آوری کمک های خیرین، تجهیز و ساخت بیمارستان و فعالیت در حوزه بهداشت و سلامت اعلام آمادگی کردند.

در این نشست مقرر گردید با استفاده از ظرفیت های بنیاد پزشکان بدون مرز و جمعیت هلال احمر ایران، ۲۵ نفر از مجروحین کشور یمن در داخل کشور مداوا شوند. سپس هر یک از اعضای ستاد پشتیبانی مردمی یمن گزارشی از اقدامات خود در خصوص کمک رسانی به این کشور خدمت دکتر رضایی ریاست ستاد ارائه کردند. همچنین در این جلسه مصوب شد انعکاس رسانه ای و پوشش خبری فعال از فاجعه یمن توسط مراکز صدا و سیما د صورت پذیرد.

در ادامه آقای ابراهیم الدیلمی سفیر کشور جمهوری عربی یمن در تهران، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و کارآفرینان ایرانی برای کمک رسانی به این کشور عنوان کردند: دشمن تلاش بسیاری برای اختلاف افکنی و تفرقه انجام می‌دهد و مسلمانان در همه نقاط دنیا باید به این نکته توجه کنند.
ایشان پذیرفتن سفیر کشور یمن در جمهوری اسلامی ایران را امری مهم تلقی کردند که به رسمیت شناخت انقلاب یمن کمک ویژه به شمار می رود.

 سپس دکتر محسن رضایی رئیس ستاد پشتیبانی مردمی یمن در بیانات خود عنوان نمودند با پیروزی انصار الله ادبیات سیاسی جهان و بلکه مسیر و سرنوشت ملتها در خاورمیانه متحول می شود. ایشان خاطر نشان کردند ما در حوزه سلامت با در اختیار داشتن تجارب خود می توانیم به مسلمانان آن کشور کمک کنیم. و قطعا در شرایطی که مردم مظلوم یمن هستند فراموششان نخواهیم کرد، در این نشست آقای ابراهیم الدیلمی سفیر کشور یمن مورد استقبال صمیمانه دکتر محسن رضایی قرار گرفت .

 در آخر حجت الاسلام و المسلمین دکتر رمضانی با ابراز خرسندی از ادامه فعالیت های این ستاد عنوان نمودند با استفاده از تجربیات آیت الله اختری در این امر خدا پسندانه با جدید ادامه خواهیم داد و از هر کمکی برای مسلمانان منطقه دریغ نخواهیم کرد.