404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
هفتمین همایش حمایت از روستاییان مناطق محروم خراسان شمالی توسط موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) با حضور دکتر محسن رضایی و خیرین کشوری مورخ ۹۸/۸/۲۱ برگزار شد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

هفتمین همایش حمایت از روستاییان مناطق محروم خراسان شمالی توسط موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) با حضور دکتر محسن رضایی و خیرین کشوری مورخ ۹۸/۸/۲۱ برگزار شد.

در این همایش دکتر محسن رضایی رئیس ستاد جهاد توانمندسازی محرومین کشور به عنوان سخنران اصلی این همایش در بیانات خود عنوان نمودند: کمک به محرومین امروز یک جهاد بزرگ است و هم یک عبادت به شمار میرود و محرومیت زدایی نباید توسعه فقر و گدا پروری باشد و ما به توانمندسازی محرومین نیازمند هستیم که خود مردم بتوانند مناطق محروم را آباد کنند. رئیس ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور، شامگاه سه شنبه ۲۱آبان در هفتمین همایش مشترک کمیته امداد امام خمینی(ره) و موسسه خیریه نائبه الزهرا(س) با تبریک هفته ی وحدت و سالروز میلاد پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد(ص) و حضرت امام صادق(ع) گفت: صمیمانه تشکر می کنم از شما خیرین عزیز که آستین همت را برای کمک به هموطنانمان که در برابر تحریم های ظالمانه قرار گرفته اند بالا زده اید.

دکتر محسن رضایی خاطر نشان کردند: قرآن مجید به ما گوش زد می کند که هرکس که میخواهد امام و رهبر جامعه ای بشود درحال رکوع هم فریاد محتاج را می شنود و در همان حال انگشترش را به نیازمند می بخشد. این آیه نشان میدهد که رسیدگی به محرومین چقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که امام جامعه در بهترین حالت ندای یک محروم را می شنود.
دکتر رضایی تاکید ویژه بر ایجاد فرهنگ کار، تلاش و احساس مسئولیت در بین مردم توسط خیریه ها داشتند.