404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
مراسم کلنگ زنی احداث مرکز گلخانه نمونه ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ98/5/16 با حضور مدیران شهرستان دماوند و شرکت فدک گل لیان برگزارشد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

مراسم کلنگ زنی احداث مرکز گلخانه نمونه ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ۹۸/۵/۱۶ با حضور مدیران شهرستان دماوند و شرکت فدک گل لیان برگزارشد.

 مراسم کلنگ زنی احداث مرکز تولیدی گلخانه نمونه ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور مورخ۹۸/۵/۱۶ با حضور مدیران شهرستان دماوند(سپاه پاسداران_جهاد کشاورزی_ اداره برق_ نظام صنفی_شورای شهر…) و شرکت فدک گل لیان در روستای هاشمک برگزارشد.

 در ابتدای این مراسم امیرحسین رستمی مدیرعامل ستاد ضمن عرض خیرمقدم و تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت عنوان نمودند: این مرکز تولیدی گلخانه به عنوان پایلوت کشاورزی در سال رونق تولید ساخته می شود که در آن میتوان خیریه ها و گروه های جهادی سراسر کشور که به فعالیت های کشاورزی و گلخانه ای می پردازند در جهت کسب تجارب و آموزش های لازم با همکاری ستاد اقدام نمایند.

 مدیرعامل ستاد جهاد یادآور شدند: این ستاد به ندای رهبر معظم انقلاب که همواره الهام بخش ترسیم مسیر حرکت اقتصاد مقاومتی بوده است لبیک گفته و با توسعه این طرح کارافرینی که به دلیل درونزا بودن و برون نگری، نمونه کامل یک طرح اقتصاد مقاومتی می باشد، میتواند نقش بسزایی در توانمند سازی و خودکفایی کشور ایفا نماید.علاوه بر این مزییت های این طرح صرفه جویی در مصرف آب ، تقویت اقتصاد روستاییان، انجام مهاجرت معکوس ، جذب تحصیلکرده های دانشگاهی، در مناطق محروم کشور می باشد

 در ادامه دکتر جعفرزاده رئیس هیئت مدیره شرکت فدک گل لیان خاطرنشان کردند”: این مرکز گلخانه با راه اندازی خود به مدت ۷ ماه به صورت جهادی و کار
آفرینی خلاقانه و دانش بنیان به عنوان یکی از فعالان عرصه اقتصاد مقاومتی می باشد، میتواند قطب صادرات محصولات گیاهان تزئینی در منطقه تبدیل شود.

سپس مهندس بخشی مسئول سازندگی سپاه دماوند با ابراز خرسندی از راه اندازی این مرکز تولید گلخانه ،تاکید ویژه ای بر همکاری سپاه با ستاد در امر کشاورزی و حمایت از موسسات خیریه و گروه های جهادی را داشتند.

درآخر مهندس غیبی نماینده جهاد کشاورزی شهرستان دماوند نیز ورود ستاد جهاد توانمندسازی در زمینه کشاورزی و ایجاد مرکز تولید گلخانه برای موسسات خیریه را باعث رونق اشتغال و عملیاتی کردن بخش کشاورزی این شهرستان دانستند.

 

 

 

 

 

کلنگ زنی مرکز گلخانه نمونه ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور ،شهرستان دماوند روستای هاشمک
مورخ ۹۸/۵/۱۶