404 Not Found


nginx/1.18.0 (Ubuntu)
نشست ستاد پشتیبانی مردمی یمن به ریاست دکتر محسن رضایی با میزبانی وزارت امور خارجه مورخ ۹۸/۳/۱۲ برگزار شد. – ستاد جهاد توانمند سازی محرومین کشور

نشست ستاد پشتیبانی مردمی یمن به ریاست دکتر محسن رضایی با میزبانی وزارت امور خارجه مورخ ۹۸/۳/۱۲ برگزار شد.

 در این جلسه که به ریاست دکتر محسن رضایی برگزار گردید دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) ، آیت الله شبستری، حاج محسن رفیقدوست، حاج محمود لولاچیان، دکتر عباسی مدیریت جامعه‌ المصطفی العالمیه،امیر حسین رستمی دبیر ستاد مرکزی پشتیبانی مردمی یمن، عباس حیدر ‌دبیر کمیته مالی، اداری و پشتیبانی و خیرین و کارآفرینان کشور به همراه نمایندگان انصار الله یمن حضور داشتند.

 ابتدای این نشست، آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت در سخنان خود خطاب به ملت‌های مسلمان و آزاده گفت: هوشیار و آگاه باشیم که راهی جز وحدت و دست به دست هم دادن نداریم. مردم یمن با پشتیبانی شما می‌توانند آل سعود را به ذلت بنشانند و نشان دهند اینها افتخار اسلام هستند. و عنوان نمودند ما به کمک بیشتر خیرین و مردم در این زمینه نیازمندیم.

 در ادامه این نشست دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به ایراد سخن پرداخت و گفت: پیروزی ملت یمن قطعی است و امروز همه ما وظیفه داریم از یمن حمایت کنیم، چرا که مردم یمن از ضمیر انسانی و ارزش‌های انسانی دفاع می‌کنند و تلاش های آل سعود در منطقه برای ائتلاف علیه ایران و یمن در اجلاس مکه بی نتیجه خواهد ماند.

 سپس دکتر محسن رضایی ریاست ستاد پشتیبانی یمن :ایراد سخنرانی نموده و ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیکوکار و موسسات خیریه که در این امر خدا پستدانه نقش بسزایی داشتند خاطرنشان کردند با توجه به شرایط غرب آسیا و خصوصا کشور یمن ایجاب می کند تا آحاد مردم ، خیرین و موسسات نیکوکاری نسبت به وظیفه انسانی و دینی خود متناسب با شرایط کنونی اقدام نمایند. ریاست ستاد در صحبت های خود عنوان نمودند اگر ملت یمن مقاومت خود را به پیروزی برسانند قطعا رژیم جنایتکار آل سعود فروپاشی خواهد شد.

 در این جلسه موضوعاتی نظیر:
صورت جلسه کمک های جمع آوری شده مردمی، لزوم توقف سریع بمباران و جنگ
پایان دادن به محاصره ، در خواست کمک های بین المللی با اولویت غذا و دارو اشاره شد.

همچنین در این نشست مساعدت قابل توجهی برای ساخت بیمارستان و تجهیزات آن ، تهیه سبد های ارزاق و توانمند سازی و خودکفایی مردمان مظلوم این کشور جمع آوری شد.